‘nev’=nevzat doğansoy’dan yeni albüm;ışığım ve gölgem

İlk olarak ‘her seye rağmen’ albümünden ‘zor’ şarkısıyla çıkış yapıp hayatımıza giren 2.albümü ‘sen gibi’ ile yerini pekiştiren ‘zor,bazen,efkarlıyım,mühürlü kaderim,sen gibi,benmişim,dem..vb..’parçaları ile  gönlümüze taht kuran ‘nev’=nevzat doğansoy 3.solo albümü ile karşımızda.

bu albümün yapım aşamasında nev fan klup aracılığıyla nevzat abi ile bir buluşmamız olmuştu ve o gün bu albümden birkaç parçayı canlı dinleme ve nevzat abiyle sohbet etme imkanı bulmuştuk.o gün burnumuza çok güzel kokular gelmişti aslında albüm ile ilgili.

ben-nev-ve-dogan-balcan-1.JPG

ve sonunda beklenen gün geldi ve 3.albüm geçtiğimiz günlerde raflardaki yerini aldı.3.albüm;

Pasaj müzik etiketi ile yayınlandı,albümdeki tüm parçalar nev e ait,ve albümün ilk klibi Sükut’u hayal adlı parçaya çekildi.albümde bulunan diğer parçaların isimleri ise;

01 Susma
02 Sükut-u Hayal
03 Kelebek
04 Cevriye Cabbar
05 Alev Alev
06 Gölge
07 Kör Kuyular
08 Sevmek İçin Burdayım
09 Gül Bahçesi
10 Aşk Meydanı
11 Kelebek (Versiyon)
12 Kör Kuyular (Akustik) [nev’den canlıda dinlemiştim benim favorim]

Ben bu albümün ve bu parçalarında diğer albümler ve diğer parçalar gibi gönlümüzde taht kuracağına can’ı gönülden inanıyorum ve bu albümü dinlemenizi hepinize şiddetle tavsiye ediyorum,bu albümün prodüktörlüğünü Nev – Naim Korudağ ile birlikte kendisi yapmış. Bu vesileyle nev gibi sanatkarların ve müzisyenlerin bizlere yeni eserler sunabilmesi için korsana hayır diyerek Nev’in orjinal albümünü almanızı rica ediyorum.

nev

Bu yazıyı sosyal medya paylaşabilirsiniz

Yazar: Erdal Erdoğdu

Ülkemizin önde gelen iletişim danışmanlığı firmalarının PR ve dijital ekiplerinde görev aldım, birçok üniversite ve özel eğitim kurumunda iletişim bilimleri üzerine eğitimler verdim. Ajans ve eğitmenlik hayatımın yanında marka, kurum ve kişilere özel danışmanlık ve eğitim hizmetleri verdim.

“‘nev’=nevzat doğansoy’dan yeni albüm;ışığım ve gölgem” için 37 yorum

  1. bı albumdekı bütün parçalrı hit olabılcek kadar güzel müzik yapabılen ender bı şarkıcı:)
    ben severım, hemde cok severım:)

  2. bu yazıya ılk yorumu yazdığım gün bütün şarkılaırnı indirdim aynı zamanda gerçeken güzel ama sankı nev tarzından biraz çıkmış bı albüm olmuş:(:(

  3. ben kendi adıma begendigimi söyliyebilirim,bugün birkaç yıl öncesinde hit parçalar yapan sanatçılarımız hatta artık türk müzik tarihine giren kişiler bile ne şarkılarla karşımıza çıkıyolar.. nev bence geçmiş iki kasetindeki müzik alt yapısını korumus ama sözlerdeki ve söyleyişteki tarzını değiştirmiştir,mesela dikkat ederseniz sukutu hayal parcasında birkaç farklı tonda söylüyor sarkının bölümlerini,bugün power türk tv de bir söylsesisini izledim nev in bunuda türk müzigindeki makamlara ve 80’ler müzigine olan hayranlıgından dolayı yaptıgını söyledi.. yani yine bir bildiği varmıs demek 🙂

  4. ya nev e nası ulasablcezz bı fun sıtesı lasm bıze duy bızı nev!!aklmda cok proje war paylasmak ıstıorm

  5. ömercim yeni albüm sonrasında suanda nevzat abiye rahat ulasileceğinini sanmıyorum ama nev=nevzat dogansoy yazan yere tıklarsan nevin kendi sitesine yönlendirilirsin..ordanda iletişim butonundan ona yada yakı birine ulasabilirsin ama bence imkanın varsa bi müddet daha bekle bar programına git büyük ihtimal beyoglu hayal kahvesinde sahne alır yine…ok..umarım ulasabilirsin

  6. bence nev pyasaya İYİ besteler çıkartabilen nadir sanatçılardan.mükemmel yaa…

  7. ben arkadaşları bu adamı hiiiç sevmiyorum ama sesi ve şarkıları çok güzel ama kavak yellerinde 1tane adam şarkı sölüyo dizi bitincede işte o daha güzl bayyyyyyyyy ……. …

  8. ben kendi adıma albümü çok beğendim değişiklikler var ama bence bunlar daha da güzellik katmış albüme… Altyapılarla sözlerin uyumu bence çok kaliteli ben beklediğimi buldum açıkcası… Benim favori şarkım “Susma” 🙂

  9. ya nev seni çokk sewiyorum şarkılarını çokk seviyorum seninle tanısmak çok isterim ve seni sevmeyen ölsün diyorum!!!!!!

  10. nev seni çok seviyorum öyleki arkadaşlarm benm yüzümden seni dinlemekten bıktılar bütün şarkılarn süper ben müzik bölümünde okuyorm ve gerçekten beğendiğim piyasada gerçek sanatçı olarak gördüğüm nadir kişilerden birisin her şarkı söyleyene sanatçı dedikleri için sizin gibilerin değeri anlaşılmıyo bestelerindeki ton değişiklikleri çok hoşuma gidiyo sana ulaşmayı çok isterim mersindeki konserine gelmştm süperdi sana bayıldım

  11. benim merak ettiğim şey nev tasavvufla uğraşıyormu.eğer uğraşıyorsa kendisiyle görüşmek isterim.

  12. yine cosmuş nev yakışır alem sanatçı görsün. yürüüüüü beeeee kimmmm tutar nevvv abiiimiziiiiii

  13. nev sana hayranım
    ya
    of
    nese senle
    duet yapcam ya insallah
    ok
    o zaman gorusureuz

  14. Ayy canim Nevzat Abim Benim! Geçen Hafta bugun ilk defa gördüm kendisini… Ne kadar sevece, ne kadar cana yakin anlatamam… Bu kadar olur yani!

    NFC’den Sebil!

  15. nev şarkıların harika ewt bi harika bayılıorum hele mühürlü kaderim,benmişim,zor,efkarlı açıkçası hepsi karar veremiorum:d

  16. Kendisini ve sesini çok beğeniyorum şarkılarıda çok güzel nev abi senden rica ediyorum ankaraya bir konser vermeye gel bunu çok istiyorum şimdiden teşekkürler kendinize iyi bakın başaralarınızın devamını diliyorum

  17. nev seni çooook seviyorum artık herkes seni sevdiğimi biliyor.televizyonda senin şarkı
    ların çıktığında herkes bana mesaj atıyo…başarılarının devamını dilerim albüm süper.

  18. Sesi insanlara bilgi ve ilham vermesi çok iyi bence ve çok severim kendisini aynı yerde doğmuşuz. bende Kadıköy doğumluyum adamım o benim yaa

  19. 05.02.2009 tarihinde Levent’te İş Sanat Merkezi’nde konderi vardı. Yansıma ve NEV. Gerçekten çok saygılı ve efendi biri.

    Üzülerek te söylüyorum ki bi kaç arkadaşım “nev kim ya” dedi. İsmail YK gibi anlamsız ve aptal şarkılar yapan birini tanıyıpta NEV i tanımamak içler acısı doğrusu. Sesin gerçekten çok güzel nevzat doğannsoy. Tebrikler…

  20. bn vevi çok beyeniorum zor şarkısı süperrr her günü onu dinliorum. Bazen korkuorum ya bu şarkıyı dinleye dinleye bırakarsam die ama hç bıkmıorum nev seni sevorum

  21. new seni okdar ccooookkkk sewyrumkii en cok sewdgm santcsn fakat bı dahaki albmnde daha cok slow sarklar yaprsn daha cok sewncezz cnku sna we sesne olesi daha cok yakısıyooo

  22. nev senı sevıyorum ben degıl herkez sana asıgım bızım sesımızı duy senı sevıyoruz ne olur bıze ulas olmazsa kayserıye gel ama ne olursa olsun senı sevıyoruz

  23. keske sende bır televızyon fılmınde oynasan
    senı
    daha
    ıyı
    tanırız
    veya magazınde
    olsa

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir