İstanbul’da lale devri

Bu yazıyı sosyal medya paylaşabilirsiniz

Yazar: Erdal Erdoğdu

Ülkemizin önde gelen iletişim danışmanlığı firmalarının PR ve dijital ekiplerinde görev aldım, birçok üniversite ve özel eğitim kurumunda iletişim bilimleri üzerine eğitimler verdim. Ajans ve eğitmenlik hayatımın yanında marka, kurum ve kişilere özel danışmanlık ve eğitim hizmetleri verdim.

“İstanbul’da lale devri” için 4 yorum

  1. ağlayıp derdini haykırabilse
    yalnızlığına çare bulabilse
    susar mıydı o zaman?
    (bence devam etmeli cümleler,kabul ediyorum benim eklediğim kısım kötü oldu ama 😀 )

  2. ağlayıp derdini haykırabilse
    yalnızlığına çare bulabilse
    susar mıydı o zaman?
    …..
    sözcükleri lal,
    yüreği ağma kesilir miydi?
    dost edninir miydi
    gölgesini,
    sevisir miydi
    yalnızlığıyla,
    geceler boyu
    yine
    yalnız bi lale olur mıydı???

    ………..
    peki böyle devam etsin öylese cümleler, umarım beğenirsin,
    kanımca iade i ziyaret yaptın, ilgin ve yorumların için tesekkürler Esra…

  3. Aslında iadeyi ziyaret yapmadım ;)Hakkımda bölümümü okuduysan çok fazla blog takip ettiğimden bahsetmişimdir.Gerçektende öyle,senin blogunuda aylar öncesinden takip ediyordum :)Hatta sana da bir çok yorum yaptım fakat kendi ismimle değil 🙂 Bana yorum yaptığında aklıma ilk gelen şey,Kalderavolkanın kardeşliği geldi demiştim.(Hatta seni sobanın üzerindeki kestanelerinden ve bere isteme gibi etkinliklerinden de biliyorum 😀 hatta otobüste büyüklere yer vermek diye bir yazın var orada bir ceyda var 🙂 o benim işte:D Hatta oradaki sana yazdığım anımı da kendi blogumda yayınlamıştım.http://esraycr.wordpress.com/2009/02/27/bu-pot-kirilir-mi/ ) İadeyi ziyarette sen geç kaldın.. 😀

  4. teee cok zamandır takip ediyosun demek, maşalah yav, hep böyle gizli takipciler zaten,
    günde ortalama 400 kişi geliyor, ama tas catlasın 10 yorum, herkes bi gizli modda:)

    hhmmm… esra- ceyda:), ceyda:)-esra, yok canım yok inanmam…
    hem biz o ceydayla kavga eder gibi olmustuk, o günden sonra bloguma bi daha yorum atmadı,
    gidip kendine blog mu actı :)))

    eyvallah yav, bende burak budak sayesinde buldum blogunu, 3-4 gündür okuyorum, inşallah devamı da gelir..

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir